niedziela, 2 czerwca 2019

książka wędruje do.....?

Jeżeli ktoś z Was przegapił urodzinowy wpis, to serdecznie zapraszam. Z tej okazji postanowiłam zrobić małą zabawę, mam nadzieję, że osoby, które nie dostaną od nas prezentu i tak będą nas nadal odwiedzać ;) Przy okazji pokażę Wam kulisy losowania nagrody, współpraca z kotami i nowym aparatem była niezłym wyzwaniem. 

Liczenie komentarzy drogą tradycyjną ;) Każdy majowy komentarz został odnotowany i w sumie uzbierało się ich 28.


 Karteczki z imionami/nickami autorów komentarzy zostały porozcinane. 


Oczywiście kotki pomagały! Konkretnie Wituś, bo Ksenia była zbyt zajęta balkonowym życiem ;)


Moment losowania musiałam uwiecznić na filmie, ponieważ zdjęcia nie byłyby tym samym ;) Początkowo koty nie chciały współpracować, ale za darmo to nikt nie chce pracować. Odpowiednia motywacja i się udało ;) Nie mam doświadczenia w nagrywaniu filmów, więc wybaczcie problemy z ostrością pod koniec filmiku....w tym przypadku kot spisał się lepiej niż sprzęt! :D



Nagrodę otrzymuje AMYSZKA! Gratuluję!!!
Amyszka prowadzi blog kotyszki . Kto jeszcze nie zna, serdecznie polecam.
Ewo, proszę Cię o kontakt na maila: orchidea8484@tlen.pl



Wszystkim dziękuję za komentarze, nie tylko te konkursowe, ale wszystkie z całego roku i z siedmiu lat blogowania ;) To miłe, że się odzywacie, napiszecie coś miłego, podzielicie się swoimi doświadczeniami! Doceniam! 


A na koniec mam prośbę do osób, które prowadzą blogi, strony, których nie odwiedzam. Chętnie do Was zaglądnę, więc w komentarzu zostawcie adres do siebie. Kilka blogów, które czytałam się wykruszyło i chętnie poznam jakieś nowe ;)

8 komentarzy:

  1. My nadal działamy :P Gratulacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niespodzianka, nie spodziewałam się ! ;-)))
    Dziękuję serdecznie Elu , Witusiowi też bo to on nas wyniuchał :D Zaraz wyślę namiary ;-)
    Fakt dużo kocich blogów zamilkło , albo całkiem zniknęło :-( Szkoda bardzo ...
    My od 10 lat dajemy radę i cieszymy się że Wy od wielu lat też ;-)
    Uściski ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 💖 Witek się spisał 😁 odezwę się mailem

      Usuń
  3. Wituś w roli sierotki losującej pełna profeska

    OdpowiedzUsuń