środa, 25 sierpnia 2021

kim jest Pusheen?

Znacie kotkę Pusheen? 

Szczerze mówiąc nigdy nie zastanawiałam się skąd się wzięła ta znana kotka. Nie wiedziałam czy jest bohaterką bajki czy tylko wytworem Internetu. Jednak ten charakterystyczny grubiutki kotek jest mi znany. W sklepach czy Internecie widuję wiele gadżetów z tym kociakiem, sama mam balsam do ust i krem do rąk z wizerunkiem tej popielatej kotki ;) A dzięki Wydawnictwu Znak, mogliśmy bliżej poznać postać Pusheen. 


Książka w twardej oprawie jest bardzo ładnie wydana, w środku znajdziemy mnóstwo kolorowych rysunków. To fajna propozycja dla młodych miłośników kotów, książka będzie też fajnym prezentem dla kociarza ;) 


 Znacie Pusheen?

2 komentarze:

  1. Sama kotka mi gdzieś mignęła …. Ale nie wiedziałam, że się nazywa Pusheen🙂

    OdpowiedzUsuń