piątek, 1 czerwca 2018

długi czerwcowy weekend

Ludzie mówią, że jest jakiś długi weekend? O co chodzi? Nie mam pojęcia! No bo wiecie....koty mają weekend przez siedem dni w tygodniu....


Lubię takie dni, bo moi Starzy są w domu, chodzę za Pańcią krok w krok i cały dzień ją męczę o jedzenie ;) 


Pogoda jest taka, że nawet na balkon mało wychodzę.... gorąco! Siedzę przeważnie pod fotelem, bo na fotelu za bardzo grzeje, nawet jak na moje standardy!!!!


No i nachodzi mnie kocia nostalgia... Bo tak sobie myślę, tak się zastanawiam.... Czy moja Pańcia czerpie jakąś przyjemność z głodzenia mnie???? Czemu nie mogę jeść tyle, ile bym chciał????


Dzisiaj jest Dzień Dziecka. Pańcia mówi, że strasznie chciałaby wiedzieć jaki byłem, jak byłem taki całkiem malutki. To jej powiedziałem, że byłem słodki jak kilogram waty cukrowej ;)

Małe szkraby Dyziu i Tosia.



 

1 komentarz:

  1. Jakie fajne maluszki! :D Witus na pewno byl tez taki slodki :) Wystarczy wpisac w google maly rudy kotek i dodac 100% pieknosci i juz :P Ale nic nie rowna sie oryginalowi,,,
    Zdrowia Wam zyczymy! My po badaniach, ale wiecej jutro.
    Ten stes o kotodzieci zabija.

    OdpowiedzUsuń