niedziela, 12 września 2021

koci weekend

Jak Wam mija weekend? Jaka pogoda? Bo do nas wróciło lato! I to z takimi typowo letnimi temperaturami. Więc jedyny słuszny sposób na spędzenie tych dni, to jest balkoning. A my uwielbiamy spędzać czas na balkonie. 


Ksenia leżakuje na polowym kocim łóżeczku ;)


Nie ma to jak kawka na balkonie w towarzystwie kotków ;)


Próbowałam też czytać, ale to nie było takie łatwe. Dlaczego?


Ponieważ mój fotel ciągle był zajęty!!!


 
Taka pogoda może zostać z nami przez całą jesień, nie mamy nic przeciwko!


Cio tam masz? Dej kotkowi!
 

Ksenia uwielbia balkon. Obserwuje ptaszki na drzewach, pieski spacerujące po trawniku... No dzieje się, dzieje!
 

 
 
Jak się zapatrujecie na takie lenistwo? Umiecie odpuścić i odpoczywać tak leniwie, czy jednak aktywny odpoczynek? Ja uważam, że dla każdego według jego potrzeb i upodobań. Ja lubię taki stacjonarny wypoczynek, spokój i ciszę, kiedy nic nie muszę, nigdzie nie muszę się spieszyć, z nikim nie jestem umówiona na konkretną porę.... Wtedy najlepiej odpoczywam i nie uważam tego czasu za stracony czy zmarnowany.
 


Ostatnio dużo czytam, w większości są to lektury lekkie i przyjemne, bo takich aktualnie potrzebuję. Ale już niedługo biorę się za jakieś reportaże i biografie ;) Aktualnie na tapecie seria domkowa Agaty Przybyłek, a inne ciekawe pozycje pewnie pojawią się w osobnym poście i w poście z podsumowaniem miesiąca. A tymczasem życzymy Wam dobrego tygodnia!



4 komentarze:

  1. U mnie na balkonie tez najczęściej fotel zajęty 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez ostatnio lekkie ksiazki czytam :) nie mam siły na nic ciężkiego. Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń